wtorek, 22 kwietnia 2014

~ O Autorce .

Fan fiction (czasem używany skrót: ff) – tworzenie przez fanów (a niekiedy, przeciwnie, krytyków) istniejącego filmu, książki, serii komiksowej itp. opowiadań (zwanych fanfikami) nawiązujących do danego utworu, dotyczących dziejów postaci w wybranym przez autora czasie.

Fanfiki można podzielić kilka grup:
  • alternatywne – czyli rozważania co by było gdyby.... Jedyną cechą wspólną z prawdziwym źródłem (filmem, książką) są główni bohaterowie; autor takiego fanfika wprowadza jakąś istotną zmianę na początku historii, które zupełnie zmienia fabułę i kształtuje ją zupełnie inaczej niż w pierwotnej wersji oryginalnej
  • kontynuacje – dotyczące dalszych (sequele) lub wcześniejszych (prequele), nie ujętych w utworze, losów bohaterów,
  • poboczne – rozwijające wątki nieopowiedziane szczegółowo w utworze, któremu poświęcony jest fanfik. Do tej kategorii zaliczają się również fanfiki, w których głównym bohaterem jest postać występująca w oryginale jako drugoplanowa, a nawet epizodyczna, co pozwala zobaczyć całą historię w innym świetle.
(źródło: wikipedia.org)

________________________________________________________________

Serwus! Jestem Ginny.Luna . W mojej wyobraźni roi się wiele fanfików, które łączą tak legendarne powieści jak Harry Potter, Percy Jackson, Igrzyska Śmierci, Niezgodna... Włącza się tam również Zmierzch, jednak dla mnie to nie jest zbyt legendarna powieść... BEZ OBRAZY DLA FANÓW !!!

W fanfiku, którego przedstawię wam tu łączą się :
  • Powieść J.K.Rowling Harry Potter
  • Powieść S.Collins Igrzyska Śmierci
  • Powieść S.Meyer Zmierzch
  • Powieść R.Riordan Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
  • Serial Przygody Merlina
  • Serial Charmed: Czarodziejki
  • Serial Zaklinacz Dusz
W większości będę pobierała z nich nieliczne 'zagadnienia' do tworzenia mych opowiadań. Najwięcej będzie reprezentował Harry Potter.

Dlaczego Harry Potter ? :

A dlatego, ponieważ jestem jego fanką od 8 lat (mam 14) , a prawdziwą Potterhead stałam się chyba 5 lat temu. Znam tę powieść jak własną kieszeń... a nawet lepiej, bo przynosi mi wiele niespodzianek zwłaszcza podczas prania :D Lecz dość tych refleksji nad moją kieszenią... Dlatego właśnie na niej będą w większości opierać się moje fanfiki.

Tytułem postu jest O Autorce, więc może teraz trochę więcej o sobie.

Jestem jak już wiadomo Ginny.Luna. Mam 14 lat, co też już wiesz i mieszkam na wspaniałej wsi, której nazwa będzie dla Ciebie tajemnicą, tak jak i moje prawdziwe imię. Potterhead jestem od 5 lat, Herosem i Trybutem od roku, niezgodną, tolkienistą i nocnym łowcą od paru miesięcy :) Mam styl zawziętej satanistki, która walczy o swoje, nie daje za wygraną. Staje w obronie swoich przyjaciół, rodziny i słabszych. Niestała w opiniach, chwiejna emocjonalnie. Realistka, choć zdarza się też optymizm. Moimi zainteresowaniami są książki, ich ekranizacje, muzyka rockowa i ... pastylki miętoweee !!! Mniam ;) Nienawidzę, gdy do 'książkowych' fandomów przypisuje się ktoś, kto oglądał tylko ekranizacje, książki nawet nie widział, a nazywa siebie np. Potterheadem czy Trybutem ... ( Zabić zanim złoży jaja ! ) Aaaa... nteresuję się muzyką, więc chyba do jakiś fandomów muzycznych należę ! Mówiłam, że lubię muzykę rockową- prawda, ale POP też do mnie lgnie... i muzyka dyskotekowa Calvina Harrisa ♥ I ZNÓW ZMIENIAM TEMAT ! Miało być o fandomach ! Ok, to moje muzyczne fandomy : Lovatic, Parawhore, Swieftie, Gouldingers, Beliebers (neeever), Flows. Lubię też : Evanescence, Alanis Morissette, Within Temptation ...
Jestem też Administratorem fanpage'a na facebooku : facebook.com/potter.funfiction

To na tyle ... Ave

. GinnyLuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz